Dega to firma z 28-letnim doświadczeniem. Gwarantujemy stabilną pracę w rozwijającej się spółce. Naszą zaletą jest inwestowanie w Pracownika, Jego wiedzę i doświadczenie. Organizując tematyczne szkolenia staramy się stale podnosić kwalifikacje zatrudnionych osób.

Również i  Ty możesz dołączyć do naszego Zespołu.

Export Manager

Zakres obowiązków:

  • Rozwój sprzedaży i pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach exportowych
  • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Analiza rynku, trendów i Klientów
  • Współtworzenie strategii marketingowej na podległych rynkach
  • Planowanie sprzedaży, aktywny udział w tworzeniu budżetów
  • Organizowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
  • Opracowywanie umów i ofert handlowych
  • Udział w targach zagranicznych, misjach handlowych i innych działaniach promocyjnych
  • Raportowanie osiąganych wyników i celów

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie (min. 5 lat) w sprzedaży na rynkach zagranicznych w branży spożywczej (warunek konieczny)
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych z Klientami z różnych kultur
  • Nastawienie na skuteczność i osiąganie celów
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne i analiz biznesowych
  • Wysoka samodzielność, determinacja i zdolności organizacyjne
  • Elastyczność i umiejętność łatwego przystosowania się do zmieniającego się otoczenia
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w komunikacji biznesowej
  • Gotowość do zagranicznych podróży służbowych
  • Wyższe wykształcenie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera