Export Manager
Zakres obowiązków:
- Rozwój sprzedaży i pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach exportowych
- Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
- Analiza rynku, trendów i Klientów
- Współtworzenie strategii marketingowej na podległych rynkach
- Planowanie sprzedaży, aktywny udział w tworzeniu budżetów
- Organizowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
- Opracowywanie umów i ofert handlowych
- Udział w targach zagranicznych, misjach handlowych i innych działaniach promocyjnych
- Raportowanie osiąganych wyników i celów
Nasze wymagania:
- Doświadczenie (min. 5 lat) w sprzedaży na rynkach zagranicznych w branży spożywczej (warunek konieczny)
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych z Klientami z różnych kultur
- Nastawienie na skuteczność i osiąganie celów
- Wysokie umiejętności negocjacyjne i analiz biznesowych
- Wysoka samodzielność, determinacja i zdolności organizacyjne
- Elastyczność i umiejętność łatwego przystosowania się do zmieniającego się otoczenia
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w komunikacji biznesowej
- Gotowość do zagranicznych podróży służbowych
- Wyższe wykształcenie
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera