Dega to firma z 26-letnim doświadczeniem. Gwarantujemy stabilną pracę w rozwijającej się spółce. Naszą zaletą jest inwestowanie w Pracownika, Jego wiedzę i doświadczenie. Organizując tematyczne szkolenia staramy się stale podnosić kwalifikacje zatrudnionych osób.

Również i  Ty możesz dołączyć do naszego Zespołu.

Manager ds. rozwoju rynku tradycyjnego

Miejsce pracy: dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Forma zatrudnienia: Pełny etat

Miejsce zamieszkania / delegacje : wszystkie województwa

Zakres obowiązków :

  • aktywne pozyskiwanie do współpracy wiarygodnych Klientów w rynku tradycyjnym (lokalne sieci handlowe i hurtownie)
  • bezpośrednia współpraca z Klientem w przygotowaniu : wizyt handlowych, ofert i prezentacji produktów, umów, dokumentacji technicznej, logistyki
  • uczestniczenie w budowaniu strategii firmy we wszystkich obszarach rozwoju sprzedaży
  • bieżąca praca nad rozwojem wartościowych i ilościowych wyników sprzedaży
  • monitorowanie trendów spożywczych   
  • reprezentowania firmy u Klienta : lokalne targi spożywcze, koordynowanie degustacji, negocjacje handlowe, wizyty u Klientów

Wymagania :

  • wykształcenie wyższe
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (obowiązkowe)
  • minimum 5 letnie doświadczenie w branży FMCG
  • wiedza na temat kompleksowej dokumentacji handlowej niezbędnej w procesie obsługi współpracy
  • zdolności interpersonalne i organizacyjne
  • dyspozycyjność do odbywania delegacji służbowych
  • uczciwość i wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B (minimum 5 lat)

Oferujemy :

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
  • niezbędne narzędzia pracy